Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Velmi vstřícné jednání. Děkuji za pomoc při obtížích.
Dobrý den,
velmi děkujeme za Vaší recenzi.
Na komunikaci se zákazníky si zakládáme, každý zákazník je pro nás důležitý. Mimo jiné je i vstřícnost je u nás standartem.
Zakládáme si na osobním a individuálním přístupu ke každému zákazníkovi a jeho požadavkům se snažíme vždy vyhovět a stejně tak se snažíme vyřešit co možná nejrychleji a nejlépe jakékoliv komplikace. O to více nás těší Vaše chvála.
Neváhejte se na nás kdykoliv znovu obrátit :)
S přátelským pozdravem
electro-room.cz
Vše OK
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše hodnocení, jehož se velmi vážíme!
Kdykoliv se na nás neváhejte znovu obrátit :)
S přátelským pozdravem
electro-room.cz
Po objednávce bylo zboží do 3 dnů doručeno!
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaší recenzi.
Velmi nás těší Vaše spokojenost.
Jsme rádi, že jste spokojen s lhůtou dodání zboží. Třetí den je nejčastejší den doručení zboží zakoupeného v našem obchodě. Avšak dodání zboží i dříve není vyjímkou.
Rychlé a bezproblémové doručení se vždy snažíme zajistit a jsme rádi, že jste právě s tímto byl spokojen.
Na komunikaci se zákazníky si pak zakládáme, každý zákazník je pro nás důležitý a jeho spokojenost naprosto zásadní.
Proto se na nás neváhejte kdykoliv znovu obrátit :)
S přátelským pozdravem
electro-room.cz
Dobrý obchod, u kterého mi vadí jen to, že mi neumožní vyzvednutí v Z-boxu nebo AlzaBoxu.
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaší recenzi.
Velmi nás těší Vaše spokojenost s cenou zboží a jeho kvalitním balením.
Zásilkovnu aktuálně skutečně nevyužíváme a to především z důvodu nízkého váhového ale i rozměrového limitu. Doručení zboží do boxu nebo na výdejní místo je u nás možné přepravní službou PPL, pokud to vlastnosti produktu (zejména váha a rozměr) dovolují.
Na druhou stranu nabízíme dopravné zdarma pro všechny objednávky, na jakékoliv místo ČR a to zcela bez omezení.
Proč tutu možnost nabízíme se můžete dozvědět zde: https://www.electro-room.cz/mohlo-by-vas-zajimat/doprava-zdarma-pro-vsechny-a-bez-limitu-/, stejně tak jaké dopravce a proč volíme.
Věříme, že nakonec budete mít pochopení na pohled z naší strany.
Zákazníků se velmi vážíme, proto se na nás neváhejte kdykoliv znovu obrátit :)
S přátelským pozdravem
electro-room.cz
JB
Jiří Branda
Moc dekuji. Rychle dodani a perfektně zabaleno. Urcite doporucuji.
RČ
Radek Červený
Obchod proběhl velmi rychle a zboží dorazilo v pořádku Výborná komunikace.
Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za recenzi.
Jsme rádi, že jste spokojen s lhůtou dodání zboží.
Co se týče komunikace informujeme zákazníka o všech krocích v průběhu objednávky.
Konkrétně se jedná o e-mailové notifikace o potvrzení o přijetí objednávky, vyřizování objednávky, odeslání objednávky a doručení objednávky. Součástí některých e-mailových notifikací jsou také odpovídající dokumenty jako je objednávka, daňový doklad, obchodní podmínky, reklamační řád a další.
Současně s e-mailem o odeslání zboží z objednávky zákazníka informuje také dopravce o převzetí zboží k přepravě a jeho následné doručení.
Zároveň je k dispozici v čase 09-17:00 v pracovní dny infolinka na čísle +420 773 550 154.
Pokud učiníte objednávku přes Heureku, je zákazník informován ještě dodatečně Heurekou dalšími e-maily podobně jako v našem případě o změnech stavu objednávky.
Oceňujeme proto Vaše hodnocení komunikace a našeho přístupu, které všechny členy našeho týmu velmi potěšilo.
Zákazníků se velmi vážíme, proto se na nás neváhejte kdykoliv znovu obrátit :)
S přátelským pozdravem
electro-room.cz
MS
Michal Smíšek
DC
David Ceh
Žádný problém, spokojenost, rychlá doprava.
PD
Pavel Dittrich
MN
Miroslav Nachtnebl
B
Bára
S obchodem jsem velmi spokojená - super cena a bleskové doručení zboží.
JG
Jana Gottwaldová
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaší recenzi.
Velmi nás těší Vaše spokojenost!
Rychlost je pro nás také velmi důležitá. Zakládáme si na osobním a individuálním přístupu ke každému zákazníkovi a jeho požadavkům se snažíme vždy vyhovět. O to více nás těší Vaše chvála.
Zákazníků se velmi vážíme, proto se na nás neváhejte kdykoliv znovu obrátit :)
S přátelským pozdravem
electro-room.cz
JF
Jean-Claude Figus
Velmi zklamán poprodejním servisem.
Poslal(a) jsem e-mail s potvrzením adresy pro zaslání mikrovlnné trouby (zakoupené před 2 měsíci), která vydává neobvyklý zvuk, a stále jsem neobdržel(a) potvrzení. Čekám už přes 2 týdny, je to nepřijatelné.
Včera jsem poslal další e-mail. Stále žádná odpověď.
zboží uváděné jako skladem nemají. Objednávku obchod zrušil. Sice o tom po dvou dnech napsal informaci, ale vzhledem k tomu, že jsem zboží chtěla jako dárek, tak to pro mě znamenalo problém.
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi i přesto, že jejím obsahem není zrovna chvála našeho obchodu.
Bereme ji však jako zpětnou vazbu, na jejímž základě můžeme ještě vylepšit naše služby i přesto, že v tomto případě jsme situaci bohužel nemohli nijak ovlivnit.
Mrzí nás, že se nakonec nákup nemohl uskutečnit a tedy, že jsme nakonec nemohli splnit Vaše očekávání a zboží Vám doručit.
Rádi bychom však vysvětlili situaci s Vaší objednávkou.
Produkty uvedené jako produkty skladem jsou k dispozici skladem.
Ve velmi vyjímečných případech, jako je tomu bohužel v tomto, systémová chyba dovolí zobrazení, kdy se produkt zobrazoval jako produkt skladem, avšak bohužel produkt skladem nebyl k dispozici. Ihned jsme proto kontaktovali dodavatele, abychom zjistili dostupnost produktu, ale ani ten nám bohužel nebyl schopen říct, kdy bude produkt naskladněn.
Z tohoto důvodu jsme byli nuceni objednávku stornovat.
Tato výjimečná situace nás velmi mrzí a již jsme sjednali nápravu v našem systému.
O těchto informacích jsme Vás informovali e-mailem a jako omluvu jsme Vám poskytli slevu ve výši 250,00 Kč s DPH na jakýkoliv produkt z naší nabídky. Tuto slevu můžete také komukoliv věnovat a má neomezenou platnost využití.
Následně jsme Vám nabídli dodatečnou slevu v podobě finanční kompenzace za způsobené komplikace, ani ta však z Vaší strany dosud nebyla využita.
Kromě toho jsme se Vám za situaci omluvili a poskytli Vám v co nejkratší možné době vysvětlení s tím, že se jedná neúmyslné a také nikoliv o nedbalé zavinění situace, nýbrž skutečně o velmi vzácnou technickou chybu, jež bohužel nebylo možné s ohledem na naše možnosti odhalit dříve.
Všichni se v našem týmu snažíme vyjít vstříc všem zákazníkům a najít individuální řešení, o čemž svědčí i naše pozitivní recenze a pokud jde o takovou technickou chybu, za kterou nikdo z nás přímo nemůže a nemohl ji ovlivnit, tak nás to mrzí o to více.
I přesto rozumíme Vašemu pohledu, kde je důležitý především výsledek, a proto jsme nabídli výše uvedené řešení, které však bohužel nebylo využito, což nás velmi mrzí.
Tímto ještě jednou velmi omlouváme za případné komplikace.
Věříme, že nakonec budete mít lidské pochopení na pohled naší strany.
Věříme i přesto, že se na nás v budoucnu opět obrátíte a vše proběhne k Vaší spokojenosti.
Zákazníků se velmi vážíme, proto se na nás neváhejte kdykoliv znovu obrátit :)
S přátelským pozdravem
electro-room.cz
JP
Jaroslav Polívka
Produkt mi od zaplacení dodali rychle, vše bylo v pořádku. Naneštěstí se výrobek později pokazil, což se občas stane a toto nelze nikdy na 100% vyloučit u žádného výrobku. Nedali ode mě ruce pryč a reklamaci řádně vyřešili k mé plné spokojenosti. Jsou výborní!
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaší recenzi.
Velmi nás těší Vaše spokojenost.
Jsme rádi, že jste spokojen s lhůtou dodání zboží. Třetí den je nejčastejší den doručení zboží zakoupeného v našem obchodě. Avšak dodání zboží i dříve není vyjímkou, což je možné vidět právě u Vaší objednávky, kde byl produkt doručen za 2 dny.
Rychlé a bezproblémové doručení se vždy snažíme zajistit a jsme rádi, že jste právě s tímto byl spokojen.
Na komunikaci se zákazníky si pak zakládáme, každý zákazník je pro nás důležitý a jeho spokojenost naprosto zásadní.
Proto se na nás neváhejte kdykoliv znovu obrátit :)
S přátelským pozdravem
electro-room.cz
IL
Ivan Lapač
