Jak nakupovat

Nákup krok za krokem:

 

 

1) Vyhledání a výběr zboží

Vyhledat požadované zboží lze zadáním konkrétního názvu či značky do kolonky určené k vyhledávání v horní části webových stránek.

Další možností vyhledání a výběru zboží je lišta kategorií nacházející se jak v horizontální, tak vertikální linii stránek.

Po nalezení zboží, je možné na něj jednoduše kliknout a zobrazit si tak detailní informace a zároveň si tak snadno porovnávat zboží mezi sebou.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2) Vložení do košíku

Jakmile si vyberete zboží, které byste si přáli zakoupit, stačí zvolit množství a kliknout na volbu "Přidat do košíku".

Po přidání zboží do košíku se v horní části stránky objeví vyskakovací okno s informací, že byl produkt přidán do nákupního košíku.

Tato skutečnost je promítnuta i v samotné podobě nákupního košíku, kde se Vám zobrazuje počet položek, které se v košíku současně nacházejí.

Obsah košíku můžete měnit přidáním dalšího zboží, odebráním již přidaného boží, či změnou počtu kusů konkrétního do košíku přidaného produktu.

3) Objednávka

Pokud jste s nakupováním u konce, stačí kliknout na ikonu nákupního košíku, která se nachází v pravé horní části webové stránky.

Dále doporučujeme zkontrolovat obsah Vašeho nákupního košíku. Pokud vše sedí, můžete přejít k dalšímu kroku objednávky pomocí ikony "Pokračovat".

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4) Způsob dopravy

V tomto kroku můžete zvolit buď  přepravu na Vámi určenou adresu s tím, že konkrétního přepravce vybírá E-shop, a to s ohledem na typ zboží a způsob platby, tak aby dodání bylo co nejefektivnější a současně nejrychlejší.

Náš E-shop spolupracuje s následujícími přepravními společnostmi (řazeno abecedně):

DACHSER s.r.o.

DHL Express

Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. (DPD)

FedEx Corporation (FDX)

Gebrüder Weiss spol. s.r.o.

PPL CZ s.r.o.

SCHENKER spol. s r.o.

UNITED PARCEL SERVISE CZECH REPUBLIC s.r.o. (UPS)

Obvyklé dodání trvá 1-5 pracovních dní. V případě objednání Objemového zboží (nad 31,5 kg nebo  nejdelší strana nad 120 cm nebo součet stran 300 cm) je obvyklá doba dodání 2-7 pracovních dní.

Zároveň máte možnost osobního vyzvednutí si zboží na naší pobočce na adrese Podhorská 377/20, 466 01 Jablonec nad Nisou.

I v rámci osobního odběru je nutné vyčkat na e-mail s výzvou k vyzvednutí.

5) Způsob platby

Dále je potřeba zvolit způsob platby (označit preferovanou metodu). Dostupnost způsobu platby závisí na zvoleném způsobu dopravy. Jestliže bude objednávka dopravována na Vámi určenou adresu, můžete si vybrat mezi následujícími možnostmi způsobu úhrady.

Upozorňujeme na to, že v případě zvolení způsobu platby dobírkou,  bývá zpravidla dodací doba objednávky o 1 až 2 pracovní dny delší než v případě platby platební kartou online či bankovním převodem (při tomto způsobu platby samozřejmě záleží i na tom, kdy k platbě přistoupíte).

V případě osobního odběru na naší pobočce, je možné vybírat mezi způsoby úhrady viditelnými níže.

Po zvolení způsobu platby a kontrole je možné kliknout na ikonu "Pokračovat", díky čemuž budete přesměrováni k dalšímu kroku objednávky.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6) Možnost vytvoření či přihlášení se do uživatelského účtu

Poslední část objednávkového formuláře Vám nabídne možnost přihlásit se do uživatelského účtu.

 

S uživatelským účtem se pojí výhody spočívající zejména v možné finanční úspoře díky možné věrnostní či množstevní slevě (podrobnosti zde) a rovněž časové úspoře, neboť za Vás systém automaticky vyplní Vaše osobní údaje uložené v nastavení Vašeho účtu. Tyto údaje je samozřejme potřeba při každé objednávce kontolovat.

Každému novému zakazníkovi tudíž doporučujeme si uživatelský účet založit.

 7) Informace o Vás

Před dokončením objednávky je ještě potřeba vyplnit či zkontrolovat (po přihlášení se k uživatelskému účtu) veškeré kontaktní informace a dodací údaje.

Tato část formuláře rovněž obsahuje možnost přidat k objednávce poznámku pro prodejce. Pole pro vyplnění poznámky se Vám zobrazí po označení této možnosti.

Dále můžete zvolit možnost "Nepřeji si odebírat newslettery", pokud nestojíte o to být informováni o akčních nabídkách.

 

 

 

 

 

 

8) Vytvoření závazné objednávky

K dokončení objednávky již nyní zbývá pouze její potvrzení prostřednictvím tlačítka "Objednat s povinností platby".

Kliknutím na toto tlačítko si závazně objednáváte do košíku Vámi přidané zboží a současně souhlasíte s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů E-shopu electro-room.cz.

 

 

9) Potvrzení objednávky a údaje potřebné k platbě

Platba kartou online

Po odeslání Vaší objednávky, v případě, že jste zvolili online platbu kartou, se Vám zobrazí stránka s potvrzením objednávky a budete přesměrováni na platební bránu. Po zadání potřebných údajů a potvrzení platby máte hotovo! Potvrzení objednávky, platby a další informace Vám zašleme na Vámi zadaný e-mail.

Platba bankovním převodem

V případě, že jste zvolili tuto možnost úhrady,  po odeslání Vaší objednávky, se Vám zobrazí stránka s potvrzením objednávky. Potvrzení objednávky a platební údaje Vám rovněž přijdou na Vámi zadaný e-mail. Upozorňujeme, že přistoupíme k odeslání zboží až poté, co nám bude platba připsána na bankovní účet.

Platba na výdejním místě či dobírkou

Pro tyto zvolené způsoby úhrady se Vám po odeslání objednávky zobrazí její potvrzení. Potvrzení a další potřebné údaje ohledně doručení či možnosti osobního odběru Vám zašleme na Vámi zadaný e-mail.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9) Na co si dát pozor při přebírání zboží?

Kontrola bežného zboží

Při přebírání zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností zboží od dopravce převzít.

Kontrola Objemového zboží

V případě Objemového zboží (nad 31,5 kg nebo  nejdelší strana nad 120 cm nebo součet stran 300 cm) důrazně doporučujeme zkontrolovat nejen neporušenost obalu, ale zároveň Objemové zboží před dopravcem rovnou rozbalit a ujistit se, že zboží je bez vad. V případě, že by zboží bylo mechanicky poškozeno, je třeba tuto informaci zanést do předávacího protokolu ještě před jeho podepsáním z Vaší strany. Tento postup výrazně urychlí proces reklamace zboží a rovněž jím Kupující předejde výjimce podle § 2167 Občanského zákoníku, kdy mu právo z vadného plnění nenáleží, pokud vadu sám způsobil.

10) Máte dotazy?

Jakékoli dotazy ohledně nákupu, prosím, zasílejte pomocí Kontaktního formuláře, který naleznete pod rozbalovací ikonou na konci vodorovné lišty s kategoriemi v horní části stránky.

                                             

 

Případně své dotazy směřujte na e-mail: info@electro-room.cz, či nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 773 550 154 v pracovní dny v čase od 9:00 - 17:00.